girlstasi

Alla inlägg under september 2013

Av Anastasiia - 25 september 2013 18:51

Hejj!

Idag är det bara en vanlig onsdag. Skoldagen har varit ganska jobbig: religion, modersmål, historia, kemi och dubbel finska.. Men klarade mig igenom dagen och kom hem nå runt halv fyra tiden. Hemma har jag bara chillat, kollat några avsnitt från solsidan, ätit lite gott och slappat. Ska väl fortsätta denna kvällen med att laga några läxor, hoppa i duschen och ta en ganska tidig natt. Är jätte trött nu. Nya bilder laddar jag upp imorgon, haar inte riktigt lust idag. Kraam!   

  


Av Anastasiia - 23 september 2013 18:15

Hi guys!

Hur mår ni nu idag? Jag i alla fall är på jätte bra humör nu just fast det är måndag..  Dagen har varit okej. Skolan som vanligt. Varit nu på kvällen på musik teori och sen kom hem.. Har inte gjort så mycket sen dess. Ska kanske kolla på nån film och chatta lite grann på facebook. Film tips, nån?? Se ya! Kraam!    


 

Haha, webcam kvalite.. ;)

Av Anastasiia - 22 september 2013 18:53

                 Tjena!

Nu är jag äntligen och bloggar måste på riktigt skärpa mig men det blir inte till nånting så var inte förvånade ifall jag inte bloggar på några dagar... Helgen har varit helt chill, inget så där speciellt. Påå fredagen var jag in till centrum med bästa Jenna! orkarheltenkeltintemeddet Sen på eftermiddagen har jag väl musikteori också så ganska så jobbig dag jag bara måste överleva. Passar på och laddar upp några bilder nu då jag har lite tid. Har ännu några läxor som gäller.. Kraam!    



Av Anastasiia - 21 september 2013 19:30

 

Hej! 

Vad tycker ni om den nya designen på min blogg?? Den är gjord av Jenny (jeeennyy.blogg.se ) Ett stort tack till dig, Jenny! :) <3 


Av Anastasiia - 10 september 2013 14:56

Tjena!

Kom hem för en stund sedan från skolan. Har haft lite annorlunda skoldag idag. TIDSRESA 1919. Så det var nån sorts av resa tillbacka i tiden till 1919-talet. Helt chill dag, bättre än en vanlig skoldag :) Efter skolan for jag via butiken och blev sugen på glass så köpte det. Har ju också musik nu ikväll, nånting runt fem tiden så ska väl öva lite före det. Imorgon tillbax till vanliga, tråkiga skoldagar och har dessutom matematik prov imorgon... Btw har ju klippt mig! Lite förändring fast på sätt och viss saknar jag nog mitt långa hår. :/ Aah måste fara nu, ses. Kraam!   

 

just an old pic..

Av Anastasiia - 8 september 2013 11:54

Heeeej!!!

Öööh jag vet, jag har sämsta uppdateringen man någonsin kan ha men :( Har hänt jätte mycket sedan min sista uppdateringen... Men det blir för långa inlägg om jag börjar berätta om allt. Ni blir uttråkade om ni börjar läsa så mycket. På villaavslutningen var jag med Jenna, på hennes villa <3 Hade haft jätte mysigt, jätte kul, varit till Nabben med båt med några andra osv. Super trevligt helg var det, tack Jenna!<3 Ihelg har det varit helt chill. I fredags var jag till Fridas och sovde över<3, träffade en ;) och sen for vi ut till centrum. Hände inte så mycket där, så vi gick hem efter nån timme. Hemma hos henne gjorde vi milkshake, blev super gott, skrattade, pratade och kollade film före vi tog natten. Helt enkelt hade roligt    For hem ganska tidigt på lördagen. Då jag kom hem städade jag lite och hjälpte mamma lite grann. Två tiden kom Mirelle hit<3 Vi kollade film, pratade och skrattade en massa osv. i alla fall hade vi riktigt kul!   Hon for hem nå runt halv nio kanske?? Efter gjorde jag inte så mycket chillade bara hemma. Har haft sov morgon idag! Skönnnt :) Imorgon är det skola igen.. Slängen in nya bilder ikväll/imorgon få se när jag hinner, får kanske gäster idag också så får se. Kraam!   

 

Presentation


Hej! Jag heter Anastasiia. En fjorton-årig tjej från Finland. Bloggar om min vardag så kika gärna in och kommentera :)

Sök i bloggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Kontakta mig?

 

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Länkar

 

Följ mig på..

            

Besöksstatistik

Gästbok

muspekare


Skapa flashcards