girlstasi

Alla inlägg under juli 2013

Av Anastasiia - 25 juli 2013 19:59

Tja!

Har just kollat på PLL och nu chattar på facebook. Har jobbat hela veckan nu.. Jobbigt, kan inte ens föreställa mig hur jag kommer att orka med skolan från augusti. Imorgon blir det Vasa igen, fast imorgon blir det bara en chill dag där. Ska ta med vovven igen^^ Efter så är planerna att fara till Mirelle♥ Om det blir bra väder blir det att fara till Hällnes på nå simmas kanske? Får se hur det blir. Ihelg blir det Jeppis och dit ska jag då också med Mirelle och några andra :) Det borde komma upp lite nya bilder nu tycker jag. Så måste fota nå ihelg och kanske imorgon då också. Se ya guys! Kraam  

 

Av Anastasiia - 22 juli 2013 20:09

Hejsan!

Sitter här och är jätte trött och chattar lite på facebook. Har jobbat hela dagen i Vasa idag. Har också haft sen efter jobbet Stacy i stan. Har gått med henne runt jätte mycket överallt och sen gick in med henne till djuraffären och köpte godis till henne. Och sen lekte vi ännu mera, hah   Så kom hem ganska sent. Nåja men vi hörs. Chao å kraamis  

 


Av Anastasiia - 19 juli 2013 17:52

Hej!

Har haft en bra dag idag! Började dagen med att stiga upp, ta lite "morgongympa" och sen åt frukost. Efter det ringde jag Linnea eftersom såg ett missat samtal på telefonen och vi hade planerat att träffas idag. Vi bestämmde att hon skulle komma över med det samma. Då hon kom pratade vi om allt möjligt och sen bestämmde om att vi ska fixa vårt hår och naglar, så jag gick i duschen och så länge nördade Linnea ipadden. Sen gjorde jag nånting med håret, vet inte vad det nu hette, men så att det skulle bli lockigt. Så länge började Linnea laga sina naglar. Men det blev inte som vi hade planerat. Hon kom på att hon måste fara hem en sväng pga jaa en sak var det. Hon kom ganska snart tillbaka och vi var på datoren en stund, sen gick vi ut. Där satt vi i gungan och pratade en stund, sen lekte vi lite med Stacy och gick in tillbax. Då vi kom in så sminkade jag Linnea för att hon skulle fara på en fest ikväll. Efter sminket, kom lite musik ;) Sen då runt halv sex(finsk tid)for hon hem. Tack för den här roliga dagen Linnea!      Tills nu har jag hunnit städa lite och hjälpa mamma. Har också börjat öva på en nu låt på piano :) Kraamisar!  

 


Av Anastasiia - 18 juli 2013 19:41

Tja folket!

Är hur trött som helst nu just. Längtar bara efter att krypa till sängs, sätta på nån film eller ta en tidning och bara chilla. Skulle faktist inte ha någonting emot att ta natten redan men det är nog för tidigt ännu, eller?   Idag har jag nog chillat hemma hela dagen. Imorgon far jag nog ut, alltså en länk ska det vara i alla fall och kanske nån kompis? vem vet.. Jajja men ska inte babbla mera nu utan gå och hitta på nånting att göra. Ses, kraam    

 

Telefon kvalite, men den får duga nu.

Av Anastasiia - 18 juli 2013 14:23

 

  

Av Anastasiia - 10 juli 2013 19:31

Hej!

Alltså tänkte bara säga att det inte händer så mycket nytt i mitt liv ny just så det kommer vad som helst i bloggen nu just. Då skolan börjar blir det mera vardagsbloggandet men nu just så fortsätter jag i den här stilen och skriver mera i fall det kommer upp något. På lördag far jag till Sverige på en dags resa. Lite shopping blir det väl  Imrgon vet jag inte vad jag kommer att blogga om, lite musik och vill ha kanske? Också kommer det att komma upp typ sånt som DAGENS: gulligaste, roligaste m.m Kraam sötisar   

 

Yeeah   

Av Anastasiia - 8 juli 2013 19:21

Av Anastasiia - 8 juli 2013 18:53

                 

Presentation


Hej! Jag heter Anastasiia. En fjorton-årig tjej från Finland. Bloggar om min vardag så kika gärna in och kommentera :)

Sök i bloggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Kontakta mig?

 

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Länkar

 

Följ mig på..

            

Besöksstatistik

Gästbok

muspekare


Ovido - Quiz & Flashcards